2016dokkumvastebezoekers
De startpagina-actie van en voor In-Dokkum.nl levert veel extra vaste bezoekers op. Dat blijkt uit de bezoekersstatistieken van www.in-dokkum.nl de afgelopen weken. De online stadskrant kon voor de actie op zo’n 3 tot 4.000 dagelijkse bezoekjes rekenen. Na de actie is dat aantal gestegen naar dagelijks meer dan 5000 online bezoekers. Ook het aantal volgers via Facebook is inmiddels de 5000 ruim gepasseerd.

Stel ‘m in en win!
Iedereen die van www.in-dokkum.nl zijn of haar startpagina maakt en dit doorgeeft aan de redactie, maakt kans op prachtige prijzen. Deelnemers maken kans op €150,- boodschappen van Albert Heijn Dokkum, twee Stadshappen, een bloemencadeaubon van Bloemisterij Hogedijken, 5 essentrics lessen van Leiff of twee kledingcheques ter waarde van €25,- van ‘t Keppeltje. De actie loopt tot en met vrijdag 7 oktober aanstaande, dan worden de prijswinnaars van de actie bekend gemaakt.

Ruim twee jaar geleden startte communicatiebureau DOKcom vanuit de historische binnenstad van Dokkum met online stadskrant www.in-dokkum.nl. Verhalen vertellen over de stad en haar inwoners en positief nieuws brengen. Dat was het doel. Samen met enkele freelancers gingen we aan de slag met het bouwen van de website en het speuren naar nieuws in de stad. En met succes gezien het aantal bezoekers dat dagelijks gebruik maakt van de website.

DOKcom maakt het duidelijk
DOKcom kent de beste mogelijkheden om uw boodschap over te brengen. Dat kan een eenmalige boodschap zijn of een communicatiestrategie die u jarenlang kunt gebruiken. Voor het creëren van websites, magazines, tekst& fotografie en nog veel meer. Soms schakelen we daar de media bij in, vaak is social media onderwerp van ons advies. We kennen in ieder geval een team van freelancers dat ons kan assisteren bij grote klussen. Wat wilt u duidelijk maken?

Meedoen? Dat kan op: https://www.in-dokkum.nl/startpagina