In de rubriek ‘Ondertussen bij’ nemen we een kijkje bij bedrijven in Dokkum of Dokkumer ondernemers. Soms hebben ze nieuws, soms openen ze deuren die anders gesloten blijven en af en toe vertellen ze een verhaal dat bij het ‘grote publiek’ niet bekend is. In deze editie: DOKcom PR en communicatie.

Het is maandagochtend; er wordt vergaderd over de planning voor de komende week. Met een vast team bestaande uit Wytse Pyt de Jager, Henriëtte Van de Pol – Banga, Marieke Andringa en Nynke Mellema, stagiaire Merel Bathoorn en verschillende freelancers wordt er iedere week gewerkt aan In-dokkum.nl, Dokkum Magazine en communicatieadvies voor allerlei opdrachtgevers uit een wijde regio.

Kernwaarden
DOKcom bestaat sinds 2016 en is opgericht door Wytse Pyt de Jager. Als journalist, communicatieadviseur en geboren Dokkumer ontwikkelde hij de nieuwswebsite In-dokkum.nl. Toen de gelegenheid kwam om Dokkum Magazine over te nemen werd de naam DOKcom geboren. Natuurlijk verwijzen de letters DOK naar Dokkum, de meest noordelijke stad van Nederland. Ze staan ook voor de drie kernwaarden van het bedrijf: Duidelijk, Onderscheidend en Kwalitatief.

In-dokkum en Dokkum Magazine
Op In-dokkum.nl worden dagelijks berichten geplaatst met het laatste nieuws uit Dokkum; achtergrondverhalen, eigen reportages en nieuws over onderwerpen uit Dokkum en alles volledig online. Dokkum Magazine is een jaarlijkse uitgave, welke aan het begin van toeristenseizoen wordt gelanceerd. Het magazine staat boordevol toeristische informatie, verhalen over Dokkum en de regio, bekende en minder bekende Dokkumers en nog veel meer. Het magazine is mee te nemen bij allerlei toeristische locaties en ondernemers in de wijde omgeving.

Communicatieadvies
DOKcom PR en communicatie assisteert en adviseert bedrijven en organisaties bij het vertellen van hun verhaal. Richting media, zakelijke relaties, (potentiële) klanten of specifieke doelgroepen. Alles is in huis, van een eenmalige boodschap tot een complete communicatiestrategie die jarenlang mee gaat. En uit handen nemen, daar zijn ze heel goed in bij DOKcom. Steeds vaker wordt er full service communicatieadvies verleend. Van websites, blogs, fotografie, tekst, campagnes tot magazines. DOKcom maakt het duidelijk.

 

Deel dit bericht: